2014-08-11

Galeria Piła z marką Esotiq

Oferta modowa Galerii Piła wzbogaciła się o kolejną markę – salon z bielizną Esotiq.

Do grona najemców Galerii Piła dołączył salon znanej marki bielizny – Esotiq. Zajmie on lokal o powierzchni 56 mkw. Klienci znajdą w nim szeroki asortyment bielizny, zarówno męskiej jaki i damskiej oraz bogaty wybór m.in. satynowych piżam, bawełnianych koszulek, szlafroków i strojów kąpielowych. Bielizna marki Esotiq to odzwierciedlenie najnowszych modowych trendów, a także różnorodne wzory i fasony, opracowane z wymogami profesjonalnego doboru bielizny – Brafittingu.

Esotiq to kolejna marka, która wzmocni ofertę modową Galerii Piła. Centrum, które powstaje w Pile cieszy się dużym zainteresowaniem wśród najemców. Już niedługo będziemy mogli przedstawić kolejne sklepy, które się w nim pojawią – mówi Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA.

Proces komercjalizacji centrum dobiega końca. Wśród najemców Galerii Piła znajdzie się H&M, Reserved, House, CroppTown, Mohito, Sinsay, Media Expert, Deichmann, CCC, Adidas-Reebok-Nike, Lee-Wrangler, 4F, Levis-Mustang, Gino Rossi, Ryłko, Plac Zabaw, Księgarnia, Kantor, Salonik prasowy, Play, Vitamin Shop, Salon telefonów komórkowych, Centrum Chińskie, eSmokingWorld, Jubiler Briju, My Pleasure, Biuro Podróży, Swiss, Orange, Pralnia, Marilyn, Apteka, Centrum Fitness Calypso, Martes Sport, drogeria Hebe oraz hipermarket Carrefour oraz lokale gastronomiczne: Choice, Efez oraz Broaster Chicken i Benvenutti
in Italia.

Budowa Galerii Piła rozpoczęła się w połowie września 2013 r. Obecnie na jej terenie trwają prace wykończeniowe w częściach wspólnych obiektu, a także w poszczególnych lokalach, które sukcesywnie przekazywane są najemcom. Planowana powierzchnia najmu centrum to ok. 24 tys. mkw. i ok. 60 lokali. Przy obiekcie powstanie parking z ponad 540 miejscami postojowymi. Całkowita powierzchnia obiektu wyniesie ok. 30 tys. mkw. Generalnym wykonawcą inwestycji w Pile jest firma Erbud SA. Otwarcie obiektu planowane jest na IV kwartał 2014 roku.

 

Łukasz Gruszczyński
Dyrektor Marketingu Rank Progress SA


< Powrót
Informacja:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.