2009-12-16

Pasaż Grodzki w Jeleniej Górze ma już dach!

Rank Progress SA rozbudowuje regionalne centrum handlowe w Kłodzku Twierdza Kłodzka. Zgodnie z pozwoleniem na budowę równolegle prowadzone są prace ziemne,  drogowe, konstrukcyjne i związane z przekładaniem sieci.

Otwarcie drugiej części centrum planowane jest na drugą połowę przyszłego roku. Generalnym wykonawcą prac jest spółka Erbud.

Regionalne Centrum Handlowe Twierdza Kłodzko działa od 4 kwietnia 2009 roku. Druga część, o powierzchni handlowej przekraczającej 10 000  metrów kwadratowych,  pomieści nowoczesne wielosalowe kino. Przestrzeń przed wejściem do sal kinowych, o powierzchni pół tysiąca metrów kwadratowych, zostanie przeznaczona na restauracje.

W myśl podpisanych umów , drugą części centrum zajmą między innymi salon z branży RTV/AGD Media Expert oraz salon z artykułami wyposażenia wnętrz sieci Jysk. Dla klientów budowany jest drugi parking na 420 miejsc. Autorem projektu jest Studio Architektoniczne OZONE z Wrocławia.

W działającym w Kłodzku Centrum Handlowym Twierdza Kłodzko znajduje się prawie 50 sklepów znanych sieci handlowych , między innymi CROPP TOWN, TAKKO, RESERVED, CAMAIEU, COCODRILLO, DEICHMAN, DOUGLAS, EMPIK, TRIUMPH, ORSAY, ROSSMANN, MOHITO, TOP SECRET, YES oraz supermarket spożywczy Carrefour i hipermarket z materiałami budowlanymi i wyposażenia wnętrz Leroy Merlin.

Regionalne Centrum Handlowe Twierdza Kłodzko o powierzchni ponad 21 tysięcy metrów kwadratowych, wybudowane kosztem 85 milionów złotych stało się ulubionym miejscem spotkań i zakupów mieszkańców Kotliny Kłodzkiej. Od wiosny Twierdzę Kłodzko odwiedziło ponad półtora miliona klientów.

Halina Wyborska
Rzecznik Prasowy
Rank Progress SA



< Powrót
Informacja:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.