2009-10-12

Półtora miliona Klientów CH Galerii Twierdza Kłodzko

Rank Progress SA kontynuuje prace związane z rozbudową Centrum Handlowego Twierdza Kłodzko w Kłodzku. Inwestor zgłosił rozpoczęcie prac nie wymagających pozwolenia na budowę. Legnicka spółka przygotowuje plac budowy: organizuje roboty związane z przyłączami do sieci i niwelacją terenu.

Centrum Handlowe Twierdza Kłodzko działa od 4 kwietnia 2009 roku. Druga część, o powierzchni handlowej przekraczającej 10 000 metrów kwadratowych, pomieści nowoczesne wielosalowe kino. Przestrzeń przed wejściem do sal kinowych zostanie przeznaczona na food court.

W myśl podpisanych umów , drugą części Centrum zajmie między innymi salon z branży RTV/AGD Media Expert oraz salon z artykułami wyposażenia wnętrz sieci Jysk. Dla klientów planowana jest budowa parkingu na 420 miejsc. Autorem projektu jest Studio Architektoniczne OZONE z Wrocławia.

Wartość inwestycji wynosi 30 milionów złotych. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA. Inwestor planuje otwarcie galerii w 2010 roku.

W działającym w Kłodzku Centrum Handlowym Twierdza Kłodzko znajduje się prawie 50 sklepów znanych sieci handlowych , między innymi CROPP TOWN, TAKKO, RESERVED, CAMAIEU, COCODRILLO, DEICHMAN, DOUGLAS, EMPIK, TRIUMPH, ORSAY, ROSSMANN, MOHITO, TOP SECRET, YES oraz supermarket spożywczy Carrefour i hipermarket z materiałami budowlanymi i wyposażenia wnętrz Leroy Merlin.

CH Twierdza Kłodzko o powierzchni ponad 21 tysięcy metrów kwadratowych, wybudowane kosztem 85 milionów złotych stało się ulubionym miejscem spotkań i zakupów mieszkańców Kotliny Kłodzkiej. Od wiosny Twierdzę Kłodzko odwiedziło prawie półtora miliona klientów.

Halina Wyborska
Rzecznik prasowy
Rank Progress SA



< Powrót
Informacja:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.