2009-06-29

Nowe marki Galerii Twierdza Kłodzko

W należącej Rank Progress SA Galerii Twierdza Kłodzko, w czerwcu uruchomiły swoją działalność salony marek CROP TOWN (181 mkw) i TAKKO (435 mkw) oraz RESERVED o powierzchni 451 mkw.

Galeria Twierdza Kłodzko, o powierzchni ponad 21 tys. mkw, wybudowana w czasie 10 miesięcy kosztem 85 mln zł, została oddana do użytku na początku kwietnia br. Znajduje się w niej blisko 50 sklepów, spożywczy Carrrefour oraz hipermarket Leroy Merlin z materiałami budowlanymi i artykułami wyposażenia mieszkań.

Rank Progress SA planuje budowę II etapu Galerii Twierdza Kłodzko, gdzie znajdzie się m.in. wielosalowe kino oraz sklep branży RTV/AGD.

Rzecznik prasowy
Dariusz Wyborski



< Powrót
Informacja:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.